تفکر انقلابی در شهرداری منطقه 17 حاکم است

کاشانی عضو شواری اسلامی شهر تهران به همراه هیئت همراه، در ادامه ملاقات های مردمی هفتگی، این هفته در شهرداری منطقه 17 تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 17، صبح امروز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه، حبیب کاشانی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران به همراه هیئت همراه در منطقه 17 حضور پیدا کردند.
این جلسه در ادامه ملاقات های مردمی  کاشانی است که به صورت هفتگی از مناطق مختلف شهرداری تهران انجام می شود. این ملاقات ها به منظور دیدار چهره به چهره با شهروندان مناطق و گفت و گو و بررسی مشکلات و معضلات آنها برگزار می شود.
در ملاقات مردمی این هفته که در سالن کنفرانس شهرداری منطقه 17 برگزار شد، رضا شنگی شهردار و برخی از مدیران شهری منطقه حضور داشتند و به همراه عضو شورای شهر به مسائل و مشکلات شهروندانی پرداختند که از قبل برای این جلسه وقت ملاقات گرفته بودند.
گفتنی است در این ملاقات مردمی که 22 نفر از شهروندان منطقه 17 حضور پیدا کردند، مسائل مختلفی از جمله شهرسازی بحث و گفت و گو و قرار شد مسائل و مشکلاتی که حل آنها در حیطه ضوابط قانونی قرار دارند، پیگیری و حل شوند.

در ادامه این ملاقات صمیمی با شهروندان، کاشانی با اشاره به نتایج و اثرات این ملاقات های مردمی با شهروندان، گفت: در ابتدا لازم است که  از مهندس شنگی شهردار محترم منطقه 17 بابت هماهنگی این ملاقات تشکر می کنم.
وی افزود: اعضاء شورای اسلامی شهر تهران، هر هفته در مناطق حضور پیدا و مستقیم با مردم صحبت می کنند و مشکلات آنها را می شنوند که اگر درباره مشکلی باید در شورای شهر تصمیم گیری شود، آن مشکل بررسی می شود و این کار باعث ایجاد تعامل بین شهرداری و شواری شهر می شود.


بافت فرسوده گریبانگیر منطقه

17
کاشانی با اشاره به وجود بافت فرسوده در منطقه 17، اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده ای که مردم این منطقه دارند، زیاد بودن بافت فرسوده است که معضلات عدیده ای ایجاد کرده است. متاسفانه در سال های اخیر ضوابطی که وجود داشته، برداشته شده است و عملا شهردارهای ما در کمک کردن به مردم دچار آسیب شده اند؛ لذا این گونه نشست های چهره به چهره مشخص می کند که مشکلات در کدام قسمت ها و بخش ها وجود دارد.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بنابراین با مشخص شدن مشکلات، تا حصول نتیجه پیگیری می شوند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم، مشکلاتی که واقعا غیرقابل حل نیستند، اما هنوز منجربه نتیجه نشده است، بنابراین تلاش می کنیم ان شالله برطرف شوند.

 تفکر انقلابی در شهرداری منطقه 17 حاکم است


معضلی به نام حریم راه آهن


 وی اظهار کرد: مشکل عمده دیگری که در این منطقه وجود دارد درخصوص بحث راه آهن و حریم آن است. مردم منطقه تا زمانی که راه آهن به زیرزمین انتقال پیدا نکرده بود با مشکلاتی از جمله سر و صدای عبور قطار مواجه بودند. حال که راه آهن به زیر زمین انتقال پیدا کرده، حریم آن همچنان باقی مانده  و باعث ایجاد مشکلاتی شده است.
کاشانی  گفت: 13هزار و 500 پلاک در سطح منطقه 17 و 18 در حریم راه آهن وجود دارند که ساکنان آن مستاصل شده اند و علی رغم اینکه وزارت مسکن با شهرداری تهران و منطقه تعاملاتی انجام داده اند، اما هنوز منتج به نتیجه نشده است که امیدوار هستیم به زودی این مسئله به نتیجه برسد و این 13 هزار و 500 پلاک از نابسامانی به وجود آمده، خارج شوند.


تفکر انقلابی در شهرداری منطقه 17 حاکم است


این عضو شواری شهر تهران با اشاره به ارزیابی ملاقات مردمی این هفته اظهار کرد: باید عرض کنم که روز خوبی برای بنده بود و با شهردار منطقه نیز از نزدیک آشنا شدم و ایشان جوان بسیار برازنده و آشنا به مسائل هستند. تفکری که در شهرداری منطقه 17 وجود دارد، همان تفکر انقلابی و خدمت بی دغدغه به شهروندان است و قرار خدمتی که دارند در اینجا مشهود است.


دارالشهدای تهران منطقه ای بی بدیل در کشور


وی خاطرنشان کرد: بنده با 57 سال سن، امروز در این جلسه از رفتار کارکنان شهرداری منطقه درس گرفتم و امیدوار هستم این روش و سبک خدمت به مردم، مستمر باشد. منطقه 17 با تقدیم 4هزار شهید والامقام به انقلاب و نظام اسلامی دارالشهدای تهران است که آن را نه تنها در بین مناطق تهران، بلکه شاید در کل ایران متفاوت کرده  و عطر شهدا، این منطقه را بی بدیل در کل کشور کرده است.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha