اعضای باند شرارت، در کهنوج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از اعضای یک باند شرارت در در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان، که در قالب یک باند، اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علی امیری، گفت: در پی گزارشی مبنی بر مجروحیت یکی از شهروندان کهنوجی با سلاح شکاری در محور"کهنوج_ جیرفت" که به قصد سرقت خودروی وی صورت گرفته بود، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان، به صورت ویژه در دستور کار پلیس کهنوج قرار گرفت.


وی افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه تیم های عملیاتی این فرماندهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، پس از شناسایی عاملان تیراندازی و شرارت در اقدامی ضربتی ۵ متهم را طی ۳ عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و در این رابطه ۱۰کیلو تریاک، یک قبضه سلاح شکاری ممنوعه و مهمات هم کشف شد.


فرمانده انتظامی کهنوج، خاطر نشان کرد: این متهمان که سابقه اخلال در نظم و امنیت عمومی، تیراندازی ایذایی، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز، نزاع و درگیری، سرقت مسلحانه، تهدید و قدرت نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان را نیز در کارنامه خود دارند، با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha