کمک ۴ میلیاردی کشاورزان جیرفتی جهت آزادی زندانیان

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از کمک ۴ میایارد ریالی کشاورزان شهرستان جیرفت، جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، در جشن گلریزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان ویژه‌ آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی شهرستان جیرفت، با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.


سعید برخوری در این مراسم ضمن تقدیر از حضور و مشارکت کشاورزان و تولید کنندگان شهرستان جیرفت، گفت: کشاورزی شغلی بسیار شریف و درآمد حاصل از آن طیب، پاک و روزی حلال می باشد و کشاورزان جنوب کرمان به شکرانه این نعمت الهی، دارای مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت از افراد گرفتار و مستمند هستند.

کمک ۴ میلیاردی کشاورزان جیرفتی جهت آزادی زندانیان


وی هدف از برگزاری جشن گلریزان را مشارکت کشاورزان در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی عنوان کرد و افزود: مشارکت در این امر خداپسندانه و انسانی سبب آزادی و بازگشت سرپرست‌ خانواده هایی خواهد شد، که به دلیل مشکلات مالی، توانایی و بضاعت پرداخت جرایم مالی خود را ندارند.

کمک ۴ میلیاردی کشاورزان جیرفتی جهت آزادی زندانیان


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، با اشاره به همدلی و حمایت مادی و معنوی کشاورزان جنوب کرمان در کمک به آسیب دیدگان سیل و همچنین کنترل و مبارزه با بیماری منحوس کرونا،تصریح کرد: کشاورزان جنوب کرمان در مسائل خیر پیشگام هستند و جشن گلریزان فرصتی دیگر برای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی می باشد، که مصمم هستیم این مراسم به عنوان سنت الهی و انسانی در سال های آتی نیز با برنامه ریزی بهتر و حضور پرشورتر کشاورزان تداوم داشته باشد.


شایان ذکر است؛ در این مراسم با همت کشاورزان حوزه شهرستان جیرفت، مبلغ ۴ میلیارد ریال به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha