۱۳ دوره آموزش گردشگری تاکنون در کرمان برگزار شده است

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از برگزاری ۱۳ دوره آموزش گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به برگزاری ۱۳ دوره آموزش گردشگری در کرمان، گفت: این دوره‌ ها با هدف توانمند سازی مدیران، کارکنان تاسیسات گردشگری و علاقمندان به این صنعت در سال ۱۴۰۰ برگزار شده است.

وی افزود: دوره‌ های آموزشی ارائه شده شامل: راهنمایان تاریخی- فرهنگی و طبیعت‌ گردی، مدیر تاسیسات گردشگری، مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی، صدور بلیط قطار و هواپیما، سمینار آموزشی قنات و آموزش و ترویج گردشگری کشاورزی بوده است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان، تصریح کرد: با توجه به اهمیت آموزش و اثر گذاری مستقیم آموزش بر رضایت‌ مندی گردشگران، ۱۳ دوره آموزشی شامل ۷ دوره حضوری و ۶ دوره مجازی در سطح استان کرمان برای ۴۰۸ نفر از کارکنان تاسیسات گردشگری و علاقه‌ مندان به این صنعت در سال گذشته برگزار شد.

به گفته فعالی، بهره‌ مندی از دانش اساتید باتجربه و خبره و همچنین پیش‌ بینی دوره‌ های مورد نیاز جهت آموزش مدیران و کارکنان مرتبط با حوزه گردشگری راهی برای رشد ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری که امروزه از ضروریات صنعت گردشگری است.

وی خاطر نشان کرد: این دوره‌ های کوتاه مدت توسط موسسه آموزشی سپهر گردشگری هفتواد کویر و موسسه آموزشی کریمان کویر برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha