استاندار جدید کرمان: وجود مرقد شهید سلیمانی افتخار خدمت را مضاعف کرده است

استاندار جدید کرمان در اولین گفت و گوی خبری خود، گفت: خدمت در جمهوری اسلامی ایران افتخار است و در استان کرمان نیز این افتخار به دلیل وجود مرقد پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مضاعف شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار با بیان اینکه با نیت خدمت صادقانه و بی منت تصدی استانداری کرمان را پذیرفتم، گفت: به عنوان یکی از گزینه های تصدی پست استانداری کرمان مطرح بودم، لذا وزارت کشور بنده را معرفی و دولت نیز اعتماد کرد.


وی اظهار داشت: طی چند ماهه گذشته که بحث تصدی پست استانداری مطرح بود، احتمال کند شدن برخی از امور وجود داشته که در این دوره تلاش می شود امور با سرعت خوبی پیش برود. و چه بسا که وجود مرقد پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انگیزه خدمت را مضاعف کرده است.

استاندار جدید کرمان، با اشاره به اینکه برنامه های زیادی در حوزه های مختلف برای استان کرمان با هماهنگی مجموعه مدیریت این استان به منظور آغاز اقدامات جدی تر مدنظر قرار دارد، افزود: در روز معارفه برنامه های حوزه های مختلف را اعلام خواهم کرد.


فداکار تصریح کرد: برنامه هایی که در بخش های کشاورزی جنوب کرمان مد نظر دارم، بزودی اجرا می شود تا این منطقه از شرایط فعلی نجات پیدا کند. همچنین در شمال این استان نیز در بخش صنعت و معدن اقدامات خوبی انجام خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه تکمیل خوشه های صنعتی در استان کرمان مد نظر قرار دارد، تاکید کرد: عمده صنعت استان بر پایه معادن استوار است و امیدواریم با کمک شرکت های دانش بنیان بتوانیم خام فروشی مواد معدنی را کاهش دهیم و شرایط استفاده از ظرفیت های معدنی را بیش از پیش در این استان فراهم کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha