حضورفرمانده وجمعی از معاونین سپاه فجر فارس در محل اداره کل آموزش وپرورش استان

فرمانده وجمعی از معاونین سپاه فجر فارس به مناسبت آغاز روز و هفته بزرگداشت مقام معلم در محل اداره کل آموزش وپرورش استان حضور یافتند واین روزرا به همه فرهنگیان استان تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، دراین دیدار که سردار یدالله بوعلی و تنی چند از معاونین وی حضور داشتند ضمن گرامیداشت یاد وخاطره استاند شهید مرتضی مطهری وشهدای فرهنگی و دانش آموز بر تکریم مقام وجایگاه معلم تاکید شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس به نقش مهم واثرگذار معلم در جامعه وتوسعه فرهنگ اشاره کرد و گفت: معلم موتور محرکه این مساله است واگر به معیشت ومنزلت او رسیدگی شود قطعا نتایج بسیار مهم واثربخشی درجامعه خواهد داشت.

سردار یداله بوعلی همچنین دربخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه بسیج به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای استفاده ازنقش مردم در کمک به دولت  مطرح است و به همین خاطرهرکجا که موضوع خدمت به مردم باشد ماموریت سپاه وبسیج در آنجا تعریف می شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بااشاره به جایگاه علم ودانش در استان فارس از دیرباز تا کنون از مسوولین آموزش وپرورش استان نیز خواست تا در ارتقای این جایگاه تلاش کنند واز آمادگی مجموعه تحت مدیریتی خود برای هرگونه همکاری دراین موضوع نیز خبرداد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس نیز دراین دیدار ضمن تقدیر از همکاری های سپاه فجراستان در همه عرصه های آموزش وپرورش خصوصا درموضوع دوران کرونا از فرمانده سپاه فجراستان خواست تا با ایجاد تفاهم نامه های مشترک بتوان از ظرفیت آن مجموعه در راه رسالت آموزش وپرورش بهره مند شد.

محمد خلیل عسکری به مساله آغاز آموزش حضوری در مدارس استان همزمان با سراسر کشور نیز اشاره کرد وافزود: متاسفانه برخی از بخش ها درجامعه تلاش می کردند تا این مساله به حاشیه رفته ودر روند ان اخلال ایجاد کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: با اعتمادی که مردم به سیستم تعلیم تربیت داشتند این مساله به خوبی دراستان پیش رفت وما امروز شاهد یک پویایی بسیار خوب دردانش آموزان هستیم و امیدواریم منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در دوران کرونا نیز شود.

عسکری همچنین بر مساله توسعه اردوهای جهادی با هدف توسعه وتعمیق ساحت های شش گانه تربیتی مدنظر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در دانش آموزان  با توجه به در پیش بودن فصل تابستان نیز تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha