امام جمعه سیرجان: عید فطر نمایش اقتدار و وحدت مسلمانان است

امام جمعه سیرجان در آئین باشکوه نماز عید سعید فطر، گفت: عید فطر نمایش اقتدار و فرصت بیان وحدت، اقتدار و کرامت مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز عید فطر در سیرجان، گفت: امروز استکبار درصدد القاء پریشانی و ناامیدی از بهبود وضعیت زندگی مردم است.

وی ماه مبارک رمضان را ماه غفران الهی عنوان و تاکید کرد: باید یک ماه روزه داری ما را در مسیر عبادت و بندگی خداوند قرار داده باشد و با تمرین و تکرار بندگی همچنان در مسیر تقرب به پروردگار و تقوای الهی بمانیم.

امام جمعه سیرجان افزود: روز عید فطر فرصتی است تا مسلمانان در راستای رفع گرفتاری اهل ایمان تلاش کنند تا به این وسیله سرور و شادمانی در میان اقشار محروم جامعه ایجاد شود.

حجت الاسلام حسنی بر توجه بیشتر مسئولان بر رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مردم با وجود تحریم های نا جوانمردانه همواره در عرصه های مختلف همراه دولت و نظام و مسئولان بوده و با همبستگی بر دشمنان چیره شده اند و حتی در رفع مشکلات هم همواره پای کار هستند، لذا مسئولان باید با برنامه های اجرایی در مهار تورم دغدغه مردم در مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

گفتنی است؛ که نماز عید فطر نیز در بخش های پاریز ، بلورد و زید آباد سیرجان نیز با حضور گسترده مردم و ائمه جمعه این بخش ها برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha