بازدید فرماندار ریگان از حوزه برگزاری آزمون استخدامی کشور در این شهرستان

در اولین روز از برگزاری آزمون استخدامی کشور، فرماندار ریگان، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان و سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ریگان از حوزه برگزاری آزمون استخدامی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار در این بازدید، گفت: حضور نیرو های جوان و پر انرژی در آموزش و پرورش نقش بسزایی در رفع چالش های تعلیم و تربیت و ارتقاء نظام آموزشی و پرورشی کشور دارد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان نیز پس از بازدید از حوزه امتحانی گفت : پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پس از گذراندن دوره آموزشی یکساله در دانشگاه فرهنگیان، مهر ماه ۱۴۰۲ در کلاسهای درس حضور می یابند.

منصور شیخ پور ادامه داد: در شهرستان ریگان، ۶۲۷ داوطلب استخدامی آموزش و پرورش طی دو روز به رقابت با یکدگیر می پردازند.

سرپرست آموزش و پرورش ریگان نیز در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌ های شغلی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته در شهرستان و ۲ حوزه امتحانی برگزار می شود.

مراد شریف زاده، با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا در حوزه های آزمون، خاطر نشان کرد: ضروری است داوطلبان عزیز نیز در این مورد همکاری لازم را به عمل آورند.

شایان ذکر است؛ در این بازدید، کارشناسان حراست فرمانداری، آموزش و پرورش و بازرسی و سنجش و ارزشیابی نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha