اجرای طرح محله سبز در کرمان و توزیع نهال رایگان

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، از توزیع ۴۷۴۹ اصله نهال درخت در قالب طرح «خانه، محله، ارگان و مدرسه سبز»، بین شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یدالله علیزاده، از ثبت‌ نام ۱۲۵۰ نفر در طرح اینترنتی «محله سبز» در کرمان، خبر داد و گفت: توزیع درخت در این طرح در ۳ مرحله انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۲۵۰ درخت در محله‌ های مختلف شهر توسط کارشناسان و نیروی کارگری سازمان کشت و تحویل شهروندان شد، افزود: در ادامۀ این طرح، در دو نوبت فراخوان پیامکی انجام شد و با مراجعه ۶۰۵ نفر از شهروندان به مجموعه تولید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، تعداد ۶۰۰ اصله درخت از نوع مثمر(زیتون، انار و به) به شهروندان تحویل داده شد.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، به توزیع ۲۷۸۰ اصله درخت و درختچه در طرح «ارگان سبز» اشاره و خاطر نشان کرد: در طرح «مدرسه سبز» نیز تعداد ۵۳۹ اصله درخت و درختچه توزیع شده است.

علیزاده، با بیان اینکه در طرح «محله سبز» خارج از ثبت‌ نام  اینترنتی، تعداد ۵۷۵ اصله درخت در سطح محله‌ ها کشت شده است، ادامه داد: حدود ۸۵۵ اصله درخت نیز از طریق سامانه اینترنتی، به شهروندان تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای حفظ و توسعه فضای سبز در فضای شهری و محله هاانجام شده است؛ بنابراین از شهروندان درخواست، در حفظ و نگهداری فضای سبز خود کوشا باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha