امام جمعه ریگان: دستگاه های نظارتی بر عرضه کالا نظارت داشته باشند

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت ریگان، در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه عده‌ ای به دنبال احتکار کالاهای اساسی مردم هستند، گفت: دستگاه های نظارتی بر عرضه کالاها نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در خطبه‌ های نماز جمعه شهر ریگان، گفت: در این روزها مسائلی در رابطه با گرانی مطرح است، گرانی وجود دارد، دولت هشت ماه است که کار را در دست گرفته که همراه است با مشکلات خاصی که از دولت قبل باقی مانده، اما دولت مردمی برنامه‌ های اقتصادی خوبی را طراحی کرده است و در حال اقدام می‌ باشند.

وی در ادامه، افزود: دولت بدهی‌ های دولت قبل را پرداخت نموده است و فشار زیادی را پارسال پشت سر نهاده است و در سال جدید برنامه اقتصادی خودش را شروع کرده است.

امام جمعه موقت ریگان، با اشاره به اینکه عده‌ ای به دنبال احتکار کالاهای اساسی مردم هستند، گفت: دستگاه های نظارتی باید بر عرضه کالاهای اساسی نظارت داشته باشند و تلاطمی که امروز وجود دارد در بازار فروکش خواهد کرد.

حجت الاسلام غضنفر آبادی، با تقدیر از خدمات دولت مردمی در زمینه واکسیناسیون، تصریح کرد: با اقدامات به موقع امروز شاهد کاهش مرگ و میر از ۷۰۰ نفر به ۷ نفر هستیم.

به گفته وی باید دولت را کمک کرد و به دولت اعتماد نمود. دشمن در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است. امروز تضعیف دولت یک خیانت به ایران و ایرانی است.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه عده‌ ای منافق هستند که دنبال پیشرفت ایران اسلامی نمی‌ باشند، خاطر نشان کرد: عده‌ ای در پازل دشمن قرار می‌گیرند و فریب می خورند، مسائل اقتصادی زمان بر است و دولت دلسوزانه کار خود را پیش می‌ برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha