توقیف کامیونت حامل ۱۸۶کیلو تریاک در عملیات پلیس"جیرفت "

فرمانده انتظامی جیرفت، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تعقیب نامحسوس یک دستگاه کامیونت ایسوزو، ۱۸۶کیلو تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رضا محمد رضایی، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را با یک دستگاه کامیونت ایسوزو از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان به مرکز کشور منتقل کنند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با استقرار نامحسوس در چند نقطه از محورهای ورودی این شهرستان، خودروی مورد نظر را مشاهده و آن را با تعقیب و مراقبت نامحسوس و با هماهنگی قضائی در یک نقطه از محور"دلفارد- رابر"متوقف کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیونت، ۱۸۶ کیلو و ۴۳۰گرم تریاک و ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم سوخته تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بودند را کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ رضا محمد رضایی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی تلاش می کند، هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نباشد, تا این افراد به هدف شوم خود که همان سودجویی به وسیله نابودی نسل جوان است، دست پیدا نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha