کد خبر: 179615
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۶
آسمانی شدن جانباز ۷۰ درصد کرمانی

پیکر جانباز ۷۰ درصد سرهنگ پاسدار شهید غلامرضا سیدی(حمزه) از رزمندگان دوران دفاع مقدس، امروز بر دستان مردم شهید پرور کرمان تشییع و در جوار یار دیرینه اش شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش، در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهید غلامرضا سیدی سال ۱۳۴۳ در جیرفت به دنیا آمد و از سال ۵۹ در جنگ و در اکثر عملیات‌ ها شرکت داشت. این شهید بیش از ۱۲ بار در جبهه های جنگ مجروح شد و  از سن ۱۶ سالگی به همراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ حضور داشت.

شهید سیدی در عملیات والفجر۸ در بمباران شیمیایی سنگر اطلاعات لشکر ۴۱ ثارالله، به همراه دوستانش شیمیایی شد و پس از تحمل ۳۷ سال درد و رنج و زخم‌ های شیمیایی و نابینایی ناشی از این عوارض، در ۱۸ اریبهشت ماه سال جاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید، امروز پس از قرائت نماز میت به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در حسینیه ثارالله به سمت گلزار شهدای کرمان تشییع شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثاراللـه استان کرمان و حجت الاسلام عـلــی عــرب پـــور نماینده ولی فقیـه در سپاه ثاراللـه استان کرمان، طی پیامی شـهادت جانبــاز۷۰ درصــد مجــاهد پاســدار غلامرضــا سیـــدی را به مردم دیار کریمان و خانواده این شهید، تسلیــت گفتند.

آسمانی شدن جانباز ۷۰ درصد کرمانی

آسمانی شدن جانباز ۷۰ درصد کرمانی

آسمانی شدن جانباز ۷۰ درصد کرمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha