با تلاش ماموران پلیس کهنوج، گروگان میانسال از چنگال گروگانگیران آزاد شد

فرمانده انتظامی کهنوج از رهایی گروگان میانسالی که در یکی از مناطق روستایی این شهرستان ربوده شده بود، با تلاش ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علی امیری با اشاره به وقوع یک مورد آدم ربایی در روز یکم اردیبشهت ماه سال جاری در یکی از مناطق روستایی شهرستان کهنوج به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، گفت: بعد از شنیدن گزارش این حادثه بلافاصله نزدیکترین واحد گشت انتظامی به همراه تیمی از ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در صحنه و بنا به اعلام اعضای خانواده گروگان مشخص شد، پدر این خانواده که یک مرد میانسال بوده توسط چند نفر گرو گرفته شده که بررسی های بعدی نشان از باج خواهی گروگان گیران از این خانواده داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج، ابراز داشت: بلافاصله پس از بررسی های اولیه صحنه و اقدامات اطلاعاتی بعدی، سرنخ هایی از هویت گروگان گیران به دست آمد و ماموران پلیس آگاهی موفق شدند, با شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عاملان گروگانگیری و در ادامه با رایزنی با ریش سفیدان و بزرگان طوایف، فرد گروگان را طی یک عملیات موفق پلیسی آزاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha