اجرای طرح ویژه نظارتی اصناف در شهرستان ریگان

رئیس اداره صمت شهرستان ریگان، از اجرای طرح ویژه نظارتی با حضور نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی در سطح شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ پرویز جلالی، گفت: این طرح در راستای بررسی وضعیت بازار و برخورد با تخلفات احتمالی مخصوصا در حوزه توزیع کالاهای اساسی و معیشتی درقالب ۶ اکیپ نظارتی بصورت صبح و عصر انجام شد.  

وی افزود: در جریان این طرح، ۱۲۰ واحد در سطح شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند، که در ۲۱ واحد، تخلفاتی از جمله کالای قاچاق، عرضه خارج ازشبکه، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، عدم صدور صورتحساب و... مشاهده شد، که پرونده تخلف برای این واحد ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید

سرپرست اداره صمت ریگان در ادامه تصریح کرد: همچنین تعدادی کالای قاچاق کشف که صورتجلسه و تحویل نیروی انتظامی شد.  

پرویز جلالی همچنین تصریح کرد: نظارت بر بازار با جدیت انجام و با سوء استفاده کنندگان و متخلفان اقتصادی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

وی در پایان، خاطر نشان کرد: از تمامی شهروندان گرامی تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از جمله گران‌فروشی، احتکار و... و. مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا ٠۳۴۴۴۳۶٠٠۷٠ به ستاد خبری اداره صمت و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی اعلام کنند، تا در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری های  لازم صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha