کشف و توقیف بیش ۲۰ میلیارد ریال احتکار کالای اساسی در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از ۴۸ تن برنج و شکر خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» گفت: در راستای پایش و کنترل نظارت بازار و جلو گیری از احتکار کالاهای اساسی، مامورین این پلیس موفق به کشف دو انبار احتکار کالای اساسی در شورآباد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شدند که فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبارها را پلمپ کردند، افزود: میزان ۴۲ تن برنج و ۶ تن شکر دولتی کشف، دونفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص احتکار کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ گودرزی  با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: بازار کالاهای کشور در ماه‌های گذشته تحت تاثیر عواملی همچون حذف ارز ترجیحی، بحران جنگ سوریه و اوکراین، خبرهای منفی برجام و غیره با نوسانات صعودی مواجه بوده و این امر باعث گردید عده‌ای سود جو و منفعت طلب از فرصت استفاده و اقدام به احتکار کالاهای اساسی نمایند. لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha