کد خبر: 179921
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸
بررسی فعالیت نانوایی های جنوب کرمان

رئیس صنف و اتحادیه نانوایی‌ هایی شهرستان جیرفت، گفت: بررسی میدانی شرایط فعالیت نانوایی های شهرستان جیرفت نشان می دهد، قیمت نان و آرد دولتی در بازار خرید و فروش نانوایی‌ ها هیچ تغییری پیدا نکرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ روح الله فدایی، گفت: با وجود سختی کاری که در کار و حرفه نانوایی‌ ها وجود دارد, ولی این صنف بحمدالله توانسته است در همه روزها به مردم خدمات ارائه نماید و تاکنون هیچ نانوایی به دلیل کمبود آرد تعطیل نشده است.
 
وی افزود: در بحث آرد نانوایی‌ ها هیچگونه خللی ایجاد نشده است و همانند روال گذشته پخت نان در همه نانوایی‌ها به قوّت خود باقی است و مردم با همان کمیّت و کیفیت اقدام به خرید نان می‌کنند.
 
 رئیس صنف و اتحادیه نانوایی‌ هایی شهرستان جیرفت، بیان کرد: آرد به نرخ دولتی در بین نانوایی های سطح شهرستان جیرفت به قیمت مصوب قبل، توزیع می‌ شود و این روند توزیع بدون اختلال در بازار نانوایی‌ ها در موعدهای مقرر انجام می‌شود.
 
فدایی تصریح کرد: قیمت نان و آرد دولتی در بازار خرید و فروش نانوایی‌ ها هیچ تغییری پیدا نکرده است و مردم با خیال آسوده می‌ توانند هر روزه نان مصرفی خود را تهیه نمایند.
 
وی خاطر نشان کرد: دولت بابت قوت غالب و نان روزمره مردم تمام برنامه‌ریزی‌ ها را انجام داده است و مردم به هیچ وجه نگران نباشند و تمام سعی و تلاش در جهت خدمت‌ رسانی هر چه بیشتر به مردم خواهد بود.
 
رئیس صنف و اتحادیه نانوایی‌ هایی شهرستان جیرفت ابراز کرد: قیمت نان در نانوایی‌ ها هیچ تغییری پیدا نکرده است و مردم با اطمینان خاطر می‌ توانند با همان نرخ قبل اقدام به خرید نان نمایند و وضعیت توزیع آرد بدون هیچگونه کمبودی در شهرستان جیرفت صورت می‌ گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha