فرم مدارس در کرمان ساماندهی و سامانۀ نظارت بر تولید لباس دانش‌آموزی فعال می شود
تصویر آرشیوی است.

رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی مجدد سامانه نظارت بر تولید لباس دانش آموزی و ساماندهی لباس فرم مدارس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود رجبی پور, در جلسه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی که با حضور اعضای کارگروه برگزار شد، با اشاره به ضرورت تصمیم‌ گیری دربارۀ لباس فرم دانش‌ آموزان، گفت: قبل از بحران کرونا سامانه‌ ای برای تهیۀ فرم مدارس طراحی و فعال شده بود که نتیجه آن هم رضایت‌ بخش بود، اما با شیوع بیماری کرونا غیرفعال شد و اکنون این سامانه مجددا راه اندازی و ۴ میز کار در آن تعریف شده است.

وی از راه‌اندازی مجدد سامانۀ ساماندهی و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم مدارس خبر داد و افزود: تولیدی‌ ها باید در این سامانه امکانات و ظرفیت خود را معرفی کنند، مدارس هم وارد سامانه می‌ شوند و سامانه هم اکنون در حال تکمیل است.

رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کرمان، در این جلسه، بیان کرد: با توجه به بلاتکلیفی مدیران مدارس و اولیای دانش‌ آموزان دربارۀ وضعیت لباس فرم در سال تحصیلی آینده، ضرورت دارد که ساماندهی و تصمیم‌ گیری در این خصوص انجام شود.

رجبی گور، تصریح کرد: تعداد تولیدی‌ های مجاز باید مشخص شوند، رئیس صنف تولیدکنندگان و خیاطان با همکاری سازمان صنعت و معدن باید ظرفیت‌ ها را مشخص کنند، فهرست مدارس مشخص شود و مدیران مدارس هم نباید با تولیدی‌ ها خارج از چارچوب‌ های تعیین شده اقدام به انعقاد قرارداد کنند.

وی، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان، خیاطان و مدیران مدارس باید توجیه باشند و شئونات و معیارهای پوشش اسلامی را در طراحی و دوخت لباس فرم مدارس رعایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha