پاتک بسیج به انبارهای محتکران در کاشمر، بیش از ٢٧ میلیارد ریال کالای احتکاری کشف شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف ٢٧ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال کالای احتکاری در این شهرستان طی ۴٨ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از خراسان رضوی؛ سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر گفت: طی چندین عملیات و بازرسی توسط یگان ضابطین ،گشت عملیاتی رضویون واطلاعات سپاه کاشمر با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و قرارگاه شهید امانی ۶ قلم ماده غذایی احتکاری شناسایی و کشف گردید.


وی با تقدیر از احساس مسؤلیت، همکاری و همراهی مردم در معرفی محتکرین و سوء استفاده کنندگان شرایط اقتصادی موجود یادآور شد: در پی دریافت گزارش های مردمی و گشت های شبانه روزی تیم های عملیاتی رضویون و اطلاعات سپاه کاشمر موارد اعلامی در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به کشف و ضبط کالاهای احتکاری اقدام شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به انجام ٣٠عملیات و بازرسی طی ۴٨ساعت گذشته ابراز کرد: در این مدت ٧٨٠کیلوگرم مرغ به ارزش ٢٨٨ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، ٣تن تخم مرغ به ارزش ۵۶٢ میلیون و ۵٠٠ هزار ریال، ٢ و نیم تن روغن ۵کیلویی به ارزش ۴٧۵ میلیون ریال، ۵تن روغن مایع به ارزش ۴٠٠ میلیون ریال، ٢٠ هزار عدد ماکارونی به ارزش یک میلیارد و ٧٢٠ میلیون ریال طی ٩ عملیات جداگانه از انبار، منزل مسکونی و خودرو کشف و ضبط شده است. 


وی همچنین با اشاره به انبار دپوی بیش از ٢۵٠ تن برنج پاکستانی در یکی از مناطق مسکونی شمال شهر کاشمر ادامه داد: پس از شناسایی این انبار احتکاری بلافاصله فرماندار، روسای ادارات صمت و جهادکشاورزی در محل حاضر شدند و از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دادند. 


یعقوبیان با اذعان به اینکه برابر اعلام کارشناس اداره صمت بخشی از موجودی این انبار در سامانه انبارهای این سازمان ثبت شده است، تصریح کرد: بنا به اظهار صاحب انبار حدود ٨٠ تن برنج بیش از مقدار ثبت شده در سامانه در داخل انبار موجود است. 


وی افزود: تا بررسی دقیق موضوع انبار مورد نظر پلمب شد و موارد جهت تعیین تکلیف در اختیار جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از مردم خواست با توجه به افزایش قیمت کالاها و حذف ارز ترجیحی هر گونه تخلفات اقتصادی، احتکار کالاها و انبارهای غیرمجاز را از طریق تلفن ١١۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه  اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و برخورد قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha