انهدام باند سارقان فرا استانی طلاجات در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل فرا استانی و کشف طلا های سرقتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از منازل از اسفند ماه سال گذشته تاکنون با شیوه و شگرد هایی مشابه در مناطقی از شهرستان سیرجان، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: با تلاش های ماموران پلیس آگاهی و پیگیری های بی‌ وقفه و تخصصی، سه متهم سابقه دار و دخیل در این سرقت ها شناسایی و با کسب نیابت قضائی هماهنگی های لازم در یکی از استان‌ های مرکزی کشور طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به شهرستان سیرجان منتقل شد.


این مقام پلیس، تصریح کرد: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۱ فقره سرقت طلا ها از منازل مختلف در شهرستان سیرجان به ارزش ۲۲ میلیارد ریال اعتراف کردند.


سرهنگ امیر سبتکی با بیان اینکه این متهمان در سایر نقاط مختلف کشور هم اقدام به سرقت کرده‌ اند، خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم در این راستا با سایر استان ها به عمل آمده است و این متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha