برگزاری جلسه هماهنگی برداشت گندم وکلزا در ارزوئیه

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه از برگزاری جلسه هماهنگی برداشت گندم و کلزا و به منظور هماهنگی برای تعیین نرخ برداشت گندم وکلزای تولیدی کشاورزان از محل مزرعه تا مراکز خرید, خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یوسف پورعبدالله، گفت: جلسه تعیین هزینه حمل گندم و کلزا از مزرعه تا مراکز خرید، با حضور نماینده فرمانداری، مسئولین و کارشناسان و تنی چند از کشاورزان پیشرو در این عرصه، در محل مدیریت جهاد کشاورزی ارزوئیه برگزار گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر دغدغه مسئولین، کشاورزان و کامیونداران هزینه حمل بار است، لذا این جلسه به منظور هماهنگی برای تعیین نرخ برداشت گندم و کلزای تولیدی کشاورزان از محل مزرعه تا مراکز خرید است.

سرپرست جهاد کشاورزی ارزوئیه، تصریح کرد: از مشکلات عدیده ای که درحال حاضر در منطقه وجود دارد، کمبود مراکز خرید برداشت است, به همین منظور طی جلسات و مذاکراتی که با اداره غله و بازرگانی صورت گرفته است، قول مساعد داده اند که تعداد نیروها افزایش یافته و شبانه روزی کار کنند تا ترافیک بار ایجاد نشود و کامیوندار بدون معطلی و هیچ مشکلی بار را تحویل سیلو دهد.

پورعبدالله، خاطرنشان کرد: کارشناسان بر امر برداشت ذرت توسط کمباین نظارت داشته، تا محصول کشاورزان هر چه بهتر برداشت گردد و ریزش نداشته باشند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha