شهریاری:نظام سلامت، دارای بالاترین رضایتمندی مردم در نظر سنجی ‌ها

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در مرکز پژوهش‌های مجلس، نظام سلامت بالاترین رضایتمندی را در بین مردم به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر حسینعلی شهریاری بعدازظهر امروز در جلسه هم اندیشی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران ارشد نظام سلامت که در محل وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: صبح امروز در جلسه هیات رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس، دکتر نگاهداری رییس مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد طی نظرسنجی که از مردم انجام شده، حوزه سلامت اولین حوزه رضایتمندی مردم بوده و این حوزه بالاترین رضایتمندی  را به خود اختصاص داده است.

شهریاری:نظام سلامت، دارای بالاترین رضایتمندی مردم در نظر سنجی ‌ها

وی افزود: قبلا بالاترین رضایتمندی مربوط به حوزه ای دیگر  بود اما اکنون حوزه سلامت در بین مردم بالاترین رضایتمندی را دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز اولین جلسه هم اندیشی بین اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد و امیدواریم در جلسات بعدی، موضوعات خاص و تخصصی تعیین شود.

وی ادامه داد: امروز جلسه خوبی بین اعضای کمیسیون بهداشت با وزیر و مدیران وزارت بهداشت داشتیم و برگزاری این گونه جلسات باعث نزدیک شدن دیدگاه ها در مسیر رفع مشکلات حوزه سلامت می شود.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: از چندماه پیش، مواد مربوط به حوزه سلامت در قانون برنامه ششم توسعه بررسی و به سازمانها و دستگاه ها اعلام کرده ایم که گزارشات خود را به کمیسیون بهداشت و درمان ارسال کنند.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده جلسه ای با حضور نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت جلسه ای در خصوص مواد قانونی مربوط به قانون برنامه هفتم توسعه برگزار می شود تا مشخص کنیم که چرا قانون ششم توسعه در حوزه سلامت اجرایی نشده و آیا ضرورتی دارد که در برنامه هفتم توسعه تمدید و تکرار شود یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha