درخشش دانش آموزان هنرمند کرمانی در مسابقات کشوری فرش

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب دو مدال طلا و نقره توسط دانش آموزان کرمانی درچهاردهمین المپیاد ملی فرش دستبافت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در حاشیه مراسم استقبال از دانش آموزان برگزیده کشوری استان در چهاردهمین المپیاد فرش گفت: آرزو ارکیان هنرجوی هنرستان فضیلت آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان موفق به کسب مدال طلای چهاردهمین المپیاد ملی فرش دستبافت در رشته بافت فرش دستبافت شد.

وی افزود: مدال نقره چهاردمین دوره المپیاد ملی فرش نیز به همت زهرا عسکری هنرجوی هنرستان اندیشه ناحیه دو کرمان کسب شد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، چهاردهمین المپیاد ملی فرش دستبافت از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان با حضور ۷۷ هنرجو از سراسر کشور برگزار شد و شش هنرجو به عنوان نمایندگان استان کرمان در این المپیاد شرکت کردند.

رضایی گفت: موفقیت دانش آموزان در المپیادهای علمی بسیار حائز اهمیت است و تصمیم داریم که دانش آموزان و هنرجویان استان کرمان در صورت کسب رتبه برتر کشوری در المپیادهای علمی و جشنواره‌های خوارزمی ۱۰۰ میلیون تومان هدیه بگیرند.

گفتنی است؛ مراسم استقبال از هنرجویان برگزیده کشوری چهاردهمین المپیاد ملی فرش امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری با حضور جمعی از مسئولان، هنرجویان و اولیا در ایستگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راه آهن کرمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha