انصراف از خودکشی یک شهروند با تلاش آتش نشانان کرمانی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: با تلاش آتش نشانان شهر کرمان ، از خودکشی یک جوان که قصد سقوط از یک از قله مرتفع را داشت، جلوگیری شد.

 به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در ساعت ١٧:۴٠ دقیقه روز جمعه ٣٠ اردیبهشت ماه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارشی مبنی بر  اقدام به خودکشی یک مرد جوان به آتش نشانی کرمان اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه، افزود:  پس از دریافت گزارش توسط ستاد فرماندهی عملیات، سریعا اکیپی از ناجیان ۱۲۵ ایستگاه‌ شماره ۵ به محل گزارش شده واقع در کوه های صاحب الزمان(عج) اعزام و بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

سرپرست آتش نشانی کرمان، ادامه داد: با حضور آتش‌ نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک مرد جوان با رفتن بر روی یکی از قله های مرتفع قصد اقدام به خودکشی دارد که بلافاصله آتش نشانان اقدامات لازم را در محل انجام دادند.

ابراهیم بابایی بیان کرد: آتش نشانان با صحبت های فنی و آرامش بخش با این فرد توانستند با منصرف نمودن وی از خودکشی از حادثه ای دلخراش و مرگ احتمالی این جوان جلوگیری نمایند. 

وی خاطر نشان کرد: نجاتگران آتش نشانی این جوان را که در لحظه، دچار تصمیم گیری غلط شده بود را به پاین کوه منتقل و پس از انتقال به ایستگاه آتش نشانی و صحبت‌ های زیاد با وی، فرد مذکور را از اشتباه عمل خود آگاه نمودند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha