عملیات مشترک اورژانس زنجان و قزوین برای نجات جان کودک ۱۴ ماهه

رئیس اورژانس زنجان گفت:کودک ۱۴ ماهه‌ای که به علت انسداد راه تنفسی به اورژانس زنجان منتقل شده بودبرای ادامه درمان به بیمارستانی درقزوین اعزام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، تقیلو گفت: در مأموریتی که دیروز پنجشنبه ۵خردادماه به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس زنجان به علت انسداد راه تنفسی در کودک ۱۴ ماهه اعلام شد، کارشناسان اورژانس زنجان برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را برای نجات جان این کودک انجام دادند.

او می گوید: پس از انتقال بیمار به مرکز درمانی آیت اله موسوی زنجان با بررسی شرایط کودک و طبق نظر پزشکان، کودک باید با شرایط ویژه و به سرعت به بیمارستان قدس قزوین اعزام می‌شد که باهماهنگی های صورت گرفته بین مدیریت بحران دانشگاه زنجان، اورژانس هوایی و زمینی قزوین و زنجان و مراکز درمانی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اورژانس هوایی زنجان آماده اعزام کودک ۱۴ ماهه به قزوین شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده اورژانس هوایی و زمینی قزوین در فرودگاه شرکت هواپیمایی خدمات ویژه آماده تحویل گرفتن بیمار از تیم اورژانس هوایی زنجان و انتقال به بیمارستان قدس قزوین شدند و کودک ١۴ ماهه در کمترین زمان ممکن توسط آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی مولوی برای ادامه درمان به بیمارستان قدس قزوین منتقل گردید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha