آغاز ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در  استان زنجان

رئیس اداره توسعه و آموزش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی  استان زنجان از آغاز ثبت نام  هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

مریم رحمانی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،  با اعلام این خبر گفت: هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی بصورت استانی و کشوری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله با هدف شناسایی تعاونی های موفق و برتر در سطوح استانی و ملی و به منظور معرفی الگوهای برتر تعاونی به مخاطبین بخش تعاونی و فراهم نمودن زمینه ای برای تشویق تعاونی ها به تلاش برای بهبود و ارتقا در حوزه ها و گرایش های مختلف کسب و کار جشنواره تعاونی های برتر برگزار می گردد.

رئیس اداره توسعه و آموزش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان  اظهار داشت: تعاونگران زنجانی  می توانند از  سوم تا بیستم خرداد سالجاری  همزمان با سراسر کشور با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir اطلاعات کامل تعاونی خود را ثبت کنند.

رحمانی تصریح کرد: تمامی شرکت‌ها و اتحایه‌های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله توسعه و عمران شهرستان ،دانش بنیان،دهیاری،فرا استانی ، دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف ، تامین نیاز مصرف کنندگان،  اعتبار، مسکن، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی  می‌توانند در این  جشنواره ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان چهار هزار و ۷۲۱ تعاونی در سطح استان دارد اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۳۱۹ تعاونی فعال و در دست اجرا می باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha