اهتمام استان کرمان بر فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی جازموریان

استاندار کرمان در جلسه منطقه ویژه اقتصادی جازموریان، گفت: به عنوان دولت وظیفه داریم که زیر ساخت های لازم جهت راه‌ اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه منطقه ویژه اقتصادی جازموریان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده پنج شهرستان جنوبی در خانه ملت، فرمانداران رودبار جنوب، قلعه‌ گنج، منوجان و کهنوج و سایر مسئولین در محل استانداری کرمان برگزار شد، گفت: به عنوان دولت وظیفه داریم که زیر ساخت لازم را در منطقه فراهم آوریم.


وی در این جلسه به ظرفیت و موقعیت منطقه جازموریان به لحاظ اقتصادی اشاره داشت و ادامه داد: اگر می‌ خواهیم تغییر وضعیت را در جازموریان داشته باشیم و رونق منطقه را در حوزه صنعت، اشتغال و اقتصاد ببینیم، باید منطقه ویژه اقتصادی را راه‌اندازی و مشکلات آن را با واقع‌ بینی به مسائل برطرف کنیم.


استاندار کرمان با تاکید بر اینکه تکلیف مهم ما بر راه‌ اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و حل زیرساخت‌ های آن است، افزود: الزامات دستگاهی را باید به رسمیت بشناسیم، اما نگاهمان بر حل مسائل باشد.

شایان ذکر است، در سفر دو روزه(۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) استاندار کرمان به شهرستان‌ های رودبار جنوب، قلعه‌ گنج و منوجان، فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی جازموریان به عنوان یکی از مطالبات اصلی مسئولان و سرمایه‌ گذاران مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha