اعلام آمادگی قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کرمان

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان؛ از اعلام آمادگی لازم جهت همکاری همه جانبه قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین کامیاب رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان در دیدار با دکتر احمدی نژاد رئیس جدید علوم پزشکی کرمان، در جلسه ای که با حضور پرسنل و کادر درمان این بیمارستان صورت پذیرفت، گفت: بنده به نیابت از سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق کشور، انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان تبریک می گویم و امیدوارم در تداوم خدمت رسانی به مردم استان، موفق باشید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تخصص و کارآمدی که که داشته است یک نعمت برای استان است، ادامه داد: در زمان ریاست وی در بیمارستان باهنر، هر زمان نیاز به همکاری داشتیم علی رغم همه کمبودها و مشکلات، نهایت همکاری را با مجموعه امام حسین(ع) ارتش کرمان داشته و قطعا حضورشان در علوم پزشکی کرمان هم، کمک شایانی به پرستاران، پزشکان و کادر درمان و علی الخصوص مردم استان و بیمارستان امام حسین (ع) کرمان در پی خواهد داشت.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان، با تاکید بر اینکه این بیمارستان, بر اساس ماموریت ذاتی خود، همواره آماده مواجهه با بحران هاست، عنوان کرد: در پیک پنجم کرونا و بر اساس دستور ریاست سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بیمارستان امام حسین(ع) تمامی تجهیزات و پرسنل خود را در اختیار خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار داد و از ابتدای کرونا این بیمارستان، ۴۴۸ هزار نفر از بیماران کرونایی را بستری و بصورت پذیرش سرپایی پشتیبانی و با یاری خداوند و پشتیبانی قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق بهبودی ۸۸ درصدی بیماران را در کارنامه خود رقم زدیم.

حسین کامیاب، تصریح کرد: در دوره ای یک ساله ای که مسئولیت بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان را بعهده داشتم، بخش های جدیدی را راه اندازیم کرده ایم که میتوان به بخش اعصاب و روان که تنها بخش اعصاب و روان نیروهای مسلح در جنوبشرق است و بخش دندانپزشکی و اتاق عمل برای جراحی مغز و اعصاب اشاره کرد و همچنین بخش های زنان و زایمان، اطفال و اتاق عمل های جدید هم در حال احداث هستند.

وی با تاکید بر اینکه، شعار ارتش مردمی بودن است، ابراز کرد: بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان همواره در خط مقدم خدمت به مردم بوده است و در حال حاضر قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق و مجموعه بیمارستان امام حسین(ع)، آمادگی لازم را دارد تا در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیزمان، همکاری همه جانبه ای را با مجموعه علوم پزشکی کرمان داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در ادامه این نشست اظهار کرد: از مجموعه قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق و بویژه فرماندهی قرارگاه که همواره در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان می باشند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه وحدت و همدلی کم نظیری در بین نیروهای مسلح استان کرمان، برای خدمت به مردم حاکم است، تصریح کرد: با وفاق و همدلی که در بین نیروهای مسلح در استان کرمان وجود دارد تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم اقدامات خوبی را در جهت ارائه خدمت به مردم و بهبود وضعیت محرومین استان انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های پیشرو دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل تیم ضربت متشکل از نیروهای بهداشتی و درمانی دانشگاه و استفاده از ظرفیت ارتش و سپاه می باشد که در هر کجای استان اتفاقی رخ دهد، سریعا آمادگی لازم در جهت دفع بحران را داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم لوح تقدیری با امضای فرماندهی قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق و تندیس قدردانی از خدمتگزاران به بیماران کرونایی توسط رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha