خسارت میلیاردی سرقت تابلوها و علائم جاده‌ ای به راهداری استان کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان کرمان، از وارد آمدن بیش از ۶ میلیلارد تومان خسارت ناشی از سرقت تابلوها، علائم جاده ای، دوربین‌ های نظارت تصویری و کنترل سرعت به استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی‌ زاده، گفت: در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان خسارت سرقت تابلو، علائم و دوربین‌ های نظارت تصویری و کنترل سرعت استان بوده که این مبلغ زیادی است و امیدواریم بتوانیم جلوی این سرقت‌ ها را بگیریم، چون به‌ طور مستقیم با جان مردم سر و کار دارد.

وی افزود: در بحث اعتبارات راه روستایی امسال بصورت متمرکز از اعتبارات ملی منتقل شد و اعتباری که داشتیم بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بود، که اکثر آن بصورت اسناد خزانه اسلامی با سررسید ۱۴۰۳ بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، تصریح کرد: تخصیص صورت گرفته بر اساس اعتبارات استانی نزدیک به ۴۳۰ میلیارد تومان اسناد خزانه بوده که همه آن برای ساخت و احداث راه‌های روستایی بود ،که امیدواریم با توجه به اینکه بیشترین اعتبار را در استان‌ ها به استان کرمان داده اند و جذب قیر برای راه‌ های روستایی مربوط به استان کرمان است، اتفاقات خوبی بیفتد و شاهد ساخت و بهره برداری از راه‌ های روستایی در سطح استان باشیم.

احسان عراقی زاده، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۶ نقطه حادثه خیز در استان داریم که برای آن اعتبار مصوب داریم، اما به همین نقاط مصوب اکتفا نکرده و بصورت امانی ۹۱ نقطه را در سال گذشته اصلاح کردیم که صورتجلسه پلیس شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ نقطه حادثه خیز رفسنجان در سال گذشته اصلاح شده است و امسال نیز تا پایان شهریور ماه چند نقطه اصلاح می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha