بررسی مسائل و مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران سیرجان

جلسه بررسی مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری سیرجان، مسئول تسهیلات بنیاد شهید استان کرمان، رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور در حاشیه این جلسه، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب و به عنوان اسطوره‌های ایثار و شهادت از یادگاران ارزشمند سالهای دفاع مقدس هستند.

وی تاکید کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده های معظم شهدا و تلاش جهت خدمت رسانی به این قشر ارزشمند جامعه از وظایف و رسالت اصلی مسئولین می باشد و به همین منظور برنامه  زمانبندی خواهیم داشت، تا با صبر و حوصله  مشکلات آن ها بویژه در حوزه مسکن و اشتغال را بررسی و با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان رفع نماییم.

سرپرست فرمانداری سیرجان در ادامه افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، کشورمان از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است، بنابراین تمامی مردم و مسوولان موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه ۳۲ پرونده در حوزه مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت و در این رابطه تصمیماتی اتخاذ گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha