چهار دستگاه موتور سنگین قاچاق در شهرستان انار توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان انار از توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد،گفت: در راستای ارتقاء طرح امنیت اجتماعی و تشدید طرح‌ های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح شناسایی و توقیف موتورسیکلت‌ های سنگین خارجی که به صورت قاچاق وارد انار شده بود، در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، این موتورسیکلت ها، قاچاق و فاقد مدارک بوده و زمینه ساز آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان بودند، که در نهایت توقیف و مالکان آنها به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان انار به افرادی که قصد خرید موتورسیکلت‌ های سنگین را دارند هشدار داد: به این افراد توصیه می‌ شود اکیداً از خرید موتورسیکلت‌ های سنگین خودداری کنند و بدانند معمولاً مدارکی که از سوی فروشندگان ارائه می‌ شود جعلی و فاقد اعتبار است.

سرهنگ خلیلی تصریح کرد: باید توجه داشت خریداران این نوع وسایل نقلیه نه تنها پول کلانی را که بابت خرید پرداخت می‌ کنند از دست می‌ دهند بلکه به جرم داشتن کالای قاچاق دستگیر و مشمول مجازات‌ های تعیین شده در قانون می‌ شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بروز حوادث ناگوار و خطراتی که این نوع موتورسیکلت ها دارند و استفاده از آنها موجب سلب امنیت و آساش عمومی می‌ شود، از شهروندان می‌ خواهیم هرگونه اطلاع از نگهداری، حمل و تردد افراد با این نوع موتورسیکلت‌ها را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰  یا  از طریق شماره های ۰۳۴۳۴۳۸۶۷۰۸ _۰۳۴۳۴۳۸۶۷۰۲ به اطلاع برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha