اعزام گروه جهادی پزشکی امام صادق(ع) کرمان به منطقه محروم بشاگرد

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) کرمان از اعزام گروه جهادی امام جعفر صادق(ع) در آستانه ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) به مناطق محروم استان هرمزگان جهت ارائه خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ روح‌ الله سلیمانی، گفت: گروه جهادی حضرت امام صادق(ع) با همکاری بیماستان فاطمه‌ الزهرا(س) کرمان و بنیاد خیریه رضوان به مدت ۵ روز به منطقه محروم بشاگرد اعزام می‌ شوند و در رشته‌ های مختلف پزشکی از جمله چشم‌ پزشکی، متخصص زنان، دندانپزشکی و تحویل دارو به مردم این منطقه خدمات رایگان درمانی و دارویی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات پزشکی در این مدت به صورت رایگان توسط یک تیم ۳۵ نفره متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص انجام می‌ شود، افزود: در کنار بحث‌ های پزشکی، بحث کار فرهنگی توسط تیم فرهنگی ا نیز داریم و امیدواریم با استقرار همکاران در این منطقه خدمات خیلی خوبی در راستای سیاست‌ های مجموعه سپاه پاسداران انجام شود.

رئیس بیمارستان فاطمه‌ الزهرا(س) سپاه کرمان با اشاره به اینکه این اردوی جهادی حدود پنج روز به طول می‌ انجامد، خاطر نشان کرد: جمعیت منطقه بشاگرد شامل چندین روستا است که در تمام روستاها اطلاع‌ رسانی شده است و این دومین اردوی گروه جهادی امام صادق(ع) است که با همکاران پزشکی انجام می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha