سردرگمی دشمنان با سرود"سلام فرمانده"

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره ۱۴ شهید دهستان جور شهرستان کوهبنان، گفت: امروز سرود «سلام فرمانده» در جهان غوغا به پا کرده و باعث سردرگمی و حیرت دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام علی عربپور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره)، گفت: شهدا به اسلام و انقلاب عزت بخشیدند و ما همه مدیون شهدا هستیم.  شهیدان جان و خون خودشان را فدا کردند و اسلام را به اعتلا بردند؛ بنابراین کاری حسینی کردند.

او می‌گوید: شهدا نیاز به یادواره‌ ها ندارند؛ بلکه ما نیازمند به شهدا و نام آن‌ ها هستیم؛ چون خون‌ های پاک شهدا به ما حیات داده است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، ادامه داد: دشمنان به دنبال تحریف امام خمینی (ره) هستند، بنابراین باید به جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، عنایت ویژه‌ ای داشته باشیم و اهل قلم و بیان باید وارد بحث تبیین حضرت امام(ره) بشوند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از سال ۴۲ علم مبارزه با طاغوت را برداشت در حالی که درس مبارزه را از پدر و اجدادشان فرا گرفته بود، گفت: امام خمینی (ره) همه بلایا را برای مبارزه با طاغوت به جان خرید و ایشان مصداق مبارز واقعی بود و به تمام عرصه‌ ها توجه داشت؛ بنابراین به خوبی در تاریخ درخشید.

حجت الاسلام عربپور عنوان کرد: امام خمینی(ره) در بین تمام مراجع تقلید، جایگاه ویژه‌ ای پیدا کرد که دوست و دشمن به این جایگاه اعتراف کردند، بنابراین انقلاب اسلامی ایران همچون طوفانی، جهان را در نوردید.

به گفته وی امروز نیروهای ما بر شرق و غرب عالم نظارت دارند و از نظر دفاعی امام خمینی(ره) مدلی به عنوان بسیج را به جهان عرضه کرد و در لبنان یمن، عراق، سوریه و... شاهد ارتش بزرگ جهان اسلام هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: در بُعد علمی؛ امام خمینی(ره) حوزه‌ های علمیه و دانشگاه‌ ها را متحول کرد و انقلاب و مدلی از نوع حکومت اسلامی در جهان عرضه کرد.

حجت الاسلام عربپور اظهار داشت: اعتماد به لطف الهی، ایمان به هدف، کار برای خدا، اخلاص در عمل، اعتلای کلمه حق، عزت بخشیدن به مردم و تلاش برای خیزش مسلمانان جهان از ویژگی‌ های بارز امام (ره) بود.

وی تصریح کرد: راه، افکار، سیره و دیدگاه ناب امام (ره) امروز در جهان سرایت کرده و در حال اجرا است؛ چون هدف ایشان انقلاب جهانی بود.

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مسائل سیاسی امام(ره) پیشتاز سیاست مداران دوران بود و جلوی غارت ثروت کشور را گرفت و باعث پیشرفت کشور شد.

حجت الاسلام عرب پور، بیان کرد: امامین انقلاب برای دنیا انقلاب نکردند؛ بلکه برای احیای دین خدا قیام‌ کردند و شهدا نیز برای همین منظور رفتند.

وی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۷ توصیه موکد در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب کردند؛ بنابراین مواظب هویت انقلاب باشید که دشمنان اندیشه‌ های امام (ره) را تحریف نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه تاکید می کر که مانند شهدا زندگی کنید؛ بنابراین باید تلاش کنیم از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کنیم، چون شهدا به دنبال ترویج اسلام بودند.

حجت الاسلام عرب پور در خاتمه، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) عشق به اسلام و آرمان‌های اسلام داشت و باید آرمانی فکر کنیم تا دشمن را بهتر و بیشتر بشناسیم، چون آنان به دنبال نا امید کردن ما هستند؛ البته این کید و حیله به خودشان بر می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha