توزیع بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ تن انواع کود یارانه‌ ای در جنوب کرمان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان از تدارک و توزیع بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ تن اواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه طی دو ماه ابتدای سالجاری دربین کشاورزان منطقه جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس محمد شریفی، گفت: در سالجاری علیرغم همه چالش‌ های بین‌ المللی در حوزه تأمین نهاده‌ های کشاورزی، تاکنون ۹ هزار و ۸۹۰ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تدارک نموده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری در حدود ۳۳۱۲ تن آن را بین شهرستان های جنوب استان کرمان توزیع نموده‌ ایم.


وی ضمن اشاره به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی افزود: هم اکنون ذخیره شرکت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کودهای یارانه ای می باشد که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.


 مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان، عنوان کرد: در برنامه ابلاغی سال جاری مقدار ۷۳ هزار و ۲۰۰ تن انواع کود های ازته، فسفاته و پتاسه می‌ باشد، که با برنامه‌ ریزی مناسب و تمهیدات لازم انشاءالله برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.


مهندس شریفی خاطر نشان کرد: با عنایت به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پر مصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha