عملیات بهسازی و بلوک فرش خیابان باب الحوائج(ع)

شهردار کاشان از اجرای عملیات بهسازی و بلوک فرش خیابان باب الحوائج(ع) حد فاصل خیابان میرعماد تا کلانتری بازار طی روزهای آینده خبر داد و گفت: برای این منظور با تصویب کمیته فنی شورای ترافیک، فرآیند مسدوسازی مسیر از روزهای آتی صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی  شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه با اشاره به سلسله اقدامات مدیریت شهری به منظور تزریق روحی تازه در محدوده بافت اصیل و دارای قدمت شهر گفت: عملیات بهسازی و بلوک فرش خیابان باب الحوائج(ع) در ادامه تلاش‌های مدیریت شهری به منظور بهسازی مسیرهای ورودی بازار انجام می‌گیرد.

وی، اجرای بلوک فرش برای بهسازی این مسیر به دلیل تناسب بیشتر با کالبد اصیل و دارای هویت شهر را خاطرنشان کرد و افزود: بلوک فرش این مسیر با طول 300 متر و مساحت 3 هزار متر مربع اجرا می‌شود.

شهردار کاشان، به سایر اقدامات به منظور بهسازی خیابان باب الحوائج(ع) اشاره و عنوان کرد:  در این پروژه علاوه بر جمع آوری آسفالت، اقدامات دیگری از جمله جدول گذاری، ایجاد فضای سبز و اصلاح و ارتقای نورپردازی مسیر صورت می‌گیرد.

بخشنده امنیه، با تأکید بر نگرش مدیریت شهری برای احیا و رونق کالبد شهری به ویژه در بافت تاریخی شهر تصریح کرد: در این تلاش ضمن حفظ و مراقبت از کالبد دارای هویت شهر، به دنبال تزریق نشاط، طراوت و زیبایی به این محدوده مهم شهری هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha