37 مرکز خرید تضمینی گندم در زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از ایجاد 37 مرکز خرید تضمینی گندم به صورت ملکی و خصوصی اعم از سیلوهای ملکی، سیلوهای کارخانجات آردسازی و انبارهای تعاون روستایی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان،ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: این مراکز یک هفته مانده به آغاز زمان برداشت محصول گندم در محل های تعیین شده تجهیز و آماده خرید خواهند شد.

وی با بیان اینکه گندم یکی از محصولات استراتژیک در کشور محسوب می شود تصریح کرد: با توجه به اینکه گندم یک محصولی مهم و اساسی است تامین و حفظ زیر سطح کشت آن سبب تامین امنیت غذایی کشور می گردد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به هماهنگی دستگاه های متولی خرید تضمینی گندم گفت: جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و اداره غله و خدمات بازرگانی به عنوان متولی خرید و تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان متولی حمل در امر خرید تضمینی گندم می باشند که هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

زمانی  با اشاره صف‌های طولانی خرید تضمینی گندم در سال های قبل، بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده و آمادگی مراکز خرید، دیگر شاهد صف‌های طولانی خرید تضمینی گندم نباشیم و توانسته باشیم به کشاورزان زحمتکش خدمات بهتری ارائه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha