مسیر راه‌آهن مشهد - یزد بازگشایی شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسیر راه‌آهن مشهد - یزد که به دلیل خروج قطار از ریل در منطقه طبس مسدود شده بود با یک کار بی‌وقفه بازگشایی شد و آماده پذیرش قطار است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز در جمع خبرنگارارن اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تاکیدی که بر شتاب‌بخشی به روند پاکسازی محور حادثه شد، خوشبختانه بنا به گزارش مدیرکل راه‌آهن شرق، این مسیر در حال حاضر باز شده است.

وی اظهار داشت: بعد از بازدیدهای روز گذشته از وضعیت راه‌آهن و واگن های واژگون شده قطار، راهکارهای لازم برای پاکسازی و بهسازی مسیر در محل حادثه و نیز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور وزرای کشور و راه و شهرسازی برگزار شد، ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات پاکسازی محور و جابه‌جایی واگن‌های آسیب‌دیده از مسیر بلافاصله بعد از انتقال مسافران، مصدومان و اجساد آغاز شد و این مسیر اکنون آماده پذیرش قطار است.

حوالی ساعت ۵:۲۲ بامداد چهارشنبه ۱۸ خرداد هنگام عبور قطار مسافری مشهد به مقصد یزد، در بلاک عباس‌آباد - ریزو در منطقه طبس به دلیل برخورد قطار با بیل مکانیکی که کنار خط بود، چند واگن آن از خط خارج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha