جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیرجان برگزار شد

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیرجان به ریاست سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان، رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مدیران مرتبط با کارگروه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این جلسه با بیان اینکه حمایت از تولید، اشتغال و رفع موانع تولید از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: اهمیت مسئله اشتغال و تولید بر کسی پوشیده نیست و مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور است تا مسئولان در شرایط کنونی برای امر اشتغال وقت ویژه‌ ای بگذارند و همه ارکان حکومت و دولت برای این مساله بسیج شوند و ما همه امکانات را برای تولید بیشتر به کار خواهیم گرفت.

دکتر علی یعقوبی پور با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال، اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان می باشد.
  
شایان ذکر است؛ در این جلسه صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و موضوعاتی شامل بدهی برق، گاز و آب از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha