مابه التفاوت نرخ جدید کلزا به کشاورزان پرداخت می‌ شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: حسب اعلام مسئولان وزارتخانه مابه التفاوت نرخ خرید تضمینی کلزا به کلزا کارانی که پیش از این محصول خود را به قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان به دولت فروخته اند، پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس حسین صالحی اظهار داشت: تاکنون مقدار ۶۰۰ تن محصول تولیدی کلزا به مراکز خرید دولتی در جنوب کرمان تحویل گردیده است.

وی اعلام کرد : نرخ خرید تضمینی کلزا به دلیل گلایه مندی و نارضایتی کشاورزان، اصلاح و از کیلویی ۱۵ هزارتومان به ۲۳ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کرمان تصریح کرد: بر همین اساس مابه التفاوت قیمت جدید و قدیم کلزا به کشاورزانی که پیش از این محصول خود را به شرکت بازرگانی دولتی فروخته اند، پرداخت می‌ شود.

صالحی ضمن تأکید بر لزوم توسعه کشت کلزا و گندم در منطقه جنوب کرمان عنوان کرد: در سال زراعی آینده کشت گندم و کلزا بصورت قرار دادی انجام می شود و همه نهاده های کشاورزی در زمان کشت بصورت نسیه به کشاورز تحویل می گردد و وجه آن در زمان برداشت و تحویل محصول به مراکز خرید غله از طلب کشاورزان کسر می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha