تحویل یک راس بره کوهی و دو بهله سارگپه به محیط زیست

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از انتقال دو بهله پرنده سارگپه و یک راس بز کوهی توسط دوستداران محیط زیست جهت مراحل درمان به ادارات محیط زیست سیرجان و رابر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر رسولیان، گفت: دو نفر از دوستداران محیط زیست با مشاهده این پرندگان آسیب دیده، آنان را تحویل اداره محیط زیست سیرجان دادند.


وی باقدردانی از این شهروندان، افزود: این پرندگان که به دلیل آسیب دیدگی قابلیت پرواز ندارند، به مرکز بازپروری حیات وحش آسیب دیده منتقل شدند تا پس از درمان، در طبیعت رهاسازی شوند.

رئیس  حفاظت محیط زیست شهرستان رابر نیز گفت: یک بره میش هم پس از دو ماه تیمار و نگهداری توسط یکی از عشایر جنوب شهرستان رابر به حفاظت محیط زیست رابر تحویل داده شد.

اسحاق منظری توکلی در ادامه بیان کرد: این بره میش که با حمله سگ های بلاصاحب مصدوم شده بود، بدست یکی از عشایر منطقه پس از دوماه تیمار و نگهداری، سلامت خود را به دست آورد و به محیط زیست این شهرستان تحویل داده شد.

وی با قدردانی از زحمات این شهروند وظیفه شناس، گفت: این بره میش پس از انجام معاینه دامپزشک معتمد به پایگاه قرنطینه و مرکز بازپروری حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان منتقل می شود.

تحویل یک راس بره کوهی و دو بهله سارگپه به محیط زیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha