۳ فوتی در حادثه برخورد کامیون و مینی بوس در زرند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برخورد یک دستگاه کامیون و مینی بوس در محور جلال آباد به یزدان شهر زرند و کشته شدن سه نفر از سرنشینان این ۲ خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر صابری در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۷:۴۹ صبح جمعه(۳ تیر ماه) به دنبال دریافت گزارش برخورد یک دستگاه کامیون حامل تانکر آب با مینی بوس در کیلومتر ۱۰ محور "معدن سنگ آهن جلال آباد" به "یزدان شهر" زرند بلافاصله ۳ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه، افزود: متاسفانه در پی این حادثه ۳ نفر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند که شامل راننده مینی بوس و راننده و سرنشین کامیون می باشند. فوتی های این حادثه هر سه مرد و در محدوده سنی ۳۵ الی ۴۵ سال قرار دارند.

سروان محمد حسین اثنی عشری فرمانده پلیس راه زرند - یزد خواب آلودگی و انحراف به چب از سوی راننده کامیون را علت وقوع حادثه اعلام کرد.

وی یادآور شد: این جاده تک بانده و تردد دو طرفه است و دو خودرو از روبرو با یکدیگر برخورد کرده اند.

شایان ذکر است؛ محور زرند یزدان آباد یک محور پرترافیک است و به علت وجود معادن سنگ آهن در منطقه و افزایش تردد تصادفات زیادی روی می‌ دهد.

مینی بوس مربوط به سرویس ایاب و ذهاب کارگران معدن "جلال آباد" شهرستان زرند بوده است که حین حادثه سرنشینی به جز راننده نداشته است.


 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha