پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۴۱۰۰ بانوی سرپرست خانوار

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۴ هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد استان تهران طی سه ماهه نخست سال جاری از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی برخوردار شده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران،جهانبخش مرادی با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی مددجویان،حق بیمه افراد را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌نماید،گفت: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان استفاده نمایند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با اعلام اینکه هم اکنون  ۴ هزار و ۱۰۰ مددجو  از خدمات بیمه تأمین اجتماعی این نهاد در استان تهران بهره مند می شوند،افزود:  این گروه از جامعه هدف با رسیدن به شرایط بازنشستگی از مزایای این طرح برخوردار و توانمند می شوند.

وی با بیان اینکه سرانه پرداخت حق بیمه مددجویان برای هر نفر ماهانه  ۳۵۰  هزار تومان است که از سوی کمیته امداد استان تهران به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌شود،گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجو به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

مرادی گفت: در همین راستا ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان تهران طی سه ماهه نخست سال جاری از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی برخوردار شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران یادآور شد: در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی بانوان سرپرست خانوار با اولویت گروه سنی ۴۷ تا ۴۹ سال برای واریز حق بیمه و استفاده از مزایای بازنشستگی به سازمان تأمین اجتماعی معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد طی سال ۱۴۰۰ اقدام به بازخرید سنوات بیمه اجتماعی مددجویانی که مشمول شرایط بازنشستگی بودند،نموده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، تعداد ۲۵ نفر از مددجویان از طریق بازخرید سنوات بیمه‌ای شامل مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی و دریافت مستمری شده  و از چرخه حمایت کمیته امداد استان تهران خارج شدند.

مرادی اظهار کرد: برای اجرای این طرح حدود ۲۹۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت که ۱۰۰ میلیون تومان آن از سوی کمیته امداد استان تهران و ۱۹۰ میلیون تومان از سوی خیران پرداخت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha