بالابر غیر استاندارد، جان نوجوان ۱۲ساله کرمانی را گرفت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از جان‌ باختن نوجوان ۱۲ساله هنگام استفاده از بالابر یک ساختمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته ١٠ تیرماه ساعت ٢٢:٣۵ دقیقه، حادثه گرفتار شدن پسری ١٢ساله در بالابر واقع در بلوار«پرستار» شهر کرمان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌ نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره«٢» به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه از بالابر غیر استاندارد جهت این منزل مسکونی استفاده می‌ شده است، افزود: این نوجوان بین بالابر غیراستاندارد و دیواره، گرفتار شد و متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی کرمان اظهار کرد: اکیپ اعزامی پس از تلاش زیاد موفق به خروج پسر بچه از بین بالابر و دیواره شدند، اما به‌ دلیل شدت جراحات، متأسفانه پسر نوجوان جان باخته بود.

ابراهیم بابایی خاطر نشان کرد: با وجود توصیه‌ های فراوان، باز هم شاهد استفاده از ابزارآلات ساختمانی غیرمجاز و بدون دریافت مجوز توسط مالکان و شهروندان عزیز هستیم که متاسفانه موجب بروز چنین حوادث تلخی می شود. 

بابایی ادامه داد: امید است با رعایت موارد ایمنی، کمتر شاهد بروز چنین حوادثی در سطح شهر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha