افزایش ۱۰۰ درصدی حضور بانوان ملی پوش در تیم شهرداری سیرجان

مدیر عامل باشگاه شهرداری سیرجان گفت: با حمایت شهرداری و شورای شهر سیرجان از فوتبال بانوان، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سیرجان به معتبرترین باشگاه ایران در تولید بازیکن تبدیل شده است‌.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ الهام بصیری نیا با اشاره به اینکه اسم دو بازیکن ۱۷ ساله سیرجانی در لیست تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران قرار گرفته است، بیان کرد: در سال‌ های گذشته حداکثر ۵ ملی پوش از شهرداری در تیم ملی بود، اما امسال این تعداد با رشد بالای ۱۰۰ درصدی به ۱۱ بازیکن رسید. انتخاب ۱۱ بازیکن و یک مربی در تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات کافا در تاجیکستان بار دیگر عیار فوتبال بانوان شهرداری سیرجان را به رخ کشید.

وی افزود:  نکته جالب توجه در لیست تیم ملی، حضور دو بازیکن ۱۷ ساله سیرجانی در تیم ملی بزرگسالان بود که نشان داد فوتبالیست های بانوی سیرجانی در عین جوانی به پختگی و شایستگی لازم برای حضور در تیم بزرگسالان ایران رسیده اند و این نتیجه پشتکار مریم جهان نجاتی بود که چندین سال است به فوتبال پایه توجه ویژه‌ ای دارد. حمایت دلسوزانه شهردار و معاونین ایشان طی سال جاری دلگرمی ماست و جا دارد تشکر ویژه‌ ای از مجموعه شهرداری و هیئت مدیره محترم باشگاه داشته باشم.

مدیر عامل باشگاه شهرداری سیرجان تصریح کرد: «هستی فروزنده» و «فاطمه ستوده» دو بازیکن ۱۷ ساله و سیرجانی تیم ملی، در کنار «عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه‌ برازجانی، شبنم بهشت، افسانه چترنور، رقیه جلالی نسب، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر و فاطمه مخدومی» از باشگاه شهرداری سیرجان در لیست تیم ملی هستند.


وی اضافه کرد: خوشحالیم که در کنار این بازیکنان، مریم جهان نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان نیز در کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوی ایران حضور دارد.


شایان ذکر است؛ قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان رقبای ایران در این دوره از مسابقات آسیایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha