رسانه استانی کرمان، یکی از تاثیرگذارترین مراکز تولیدات رادیویی تلویزیونی کشور است

معاون سیمای رسانه ملی در نشست مدیران شبکه‌ های سراسری با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان، از این رسانه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مراکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی در کشور نام برد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن برمهانی هدف از سفر به استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام را در ادای احترام به مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین آشنایی با ظرفیت‌ های گوناگون این استان در حوزه‌ های مختلف اعلام کرد.

وی از صدا وسیمای مرکز کرمان به عنوان یکی از مراکز مهم و تاثیر گذار کشور در تولیدات رادیویی و تلویزیونی و توسعه یافته در زیرساخت‌ ها یاد کرد و افزود: حضور معاونان سازمان و مسولان شبکه‌ های سراسری در استان‌ ها موجب شناخت آنان از ظرفیت‌ های برنامه سازی و تولید برنامه‌ های فاخر در مراکز استان‌ ها خواهد شد.

معاون سیمای رسانه ملی با بیان اینکه استفاده از توانایی مستند سازان استان‌ ها در تولید مستندهای تلویزیونی در دوره جدید در دستور کار است، ابراز داشت: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی با عملکرد ارزشمند خود باعث عصبانیت دشمنان اسلام و به شهادت رساندن وی شد مسولان و برنامه سازان صدا وسیما هم با عملکرد خود به مقابله با دشمنان بپردازند و باعث عصبانیت آنان شوند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم در این نشست با بیان اینکه استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام و با وجود مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کانون توجه جهانیان تبدیل شده است، گفت:صدا و سیمای مرکز کرمان پس از شهادت آن شهید والامقام تلاش کرده منعکس کننده راه و منش و مکتب آن شهید در زمینه‌ های مختلف باشد.

احمد علیرمضانی گفت: رسانه استانی کرمان در سال‌های اخیر با تولید برنامه‌ ها و مستندهای گوناگون و فاخر حضور چشمگیری در شبکه‌ های سراسری داشته است.

وی از آمادگی صدا و سیمای کرمان برای مشارکت در تولید و پخش برنامه‌ های مختلف بویژه با موضوعات دفاع مقدس، شهید حاج قاسم سلیمانی، انیمیشن، جمع خوانی قرآن، مستند خبرداد و خاطر نشان کرد: شبکه‌ های سراسری هرگونه درخواستی در این زمینه داشته باشند، آماده همکاری هستیم.

گفتنی است؛ در این نشست مدیران شبکه‌ های سراسری سازمان صدا و سیما نیز به تبیین راهبردها و اولویت‌ های برنامه سازی پرداختند و برای همکاری و مشارکت در تولید و پخش برنامه‌ های مختلف با صدا و سیمای مرکز کرمان اعلام آمادگی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha