شهدای انتظامی همراه و حامی همیشگی همرزمان خود هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم یادواره ۳۳ شهید انتظامی شهرستان سیرجان، شهدای انتظامی را همراه و حامی همیشگی همرزمان شان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در این آیین که همزمان با شهادت امام محمد باقر(ع) برگزار شد، با نثار سلام و صلوات به روح مطهر شهدا، گفت : هر چند که در ظاهر شهدای عزیزمان در میان همرزمان نیستند، اما همواره از نگاه و توجهات خاصه شهدا در انجام مأموریت‌ های مان برخوردار هستیم.

وی افزود : از حدود یک ماه قبل توفیق حاصل شد با حضور در شهرستان های جنوب و شرق و در ادامه با حضور در شهرستان های شمال و غرب استان طی چند مراسم ویژه در جمع خانواده شهدای این مناطق حضور یابیم و ضمن تجلیل از این عزیزان شنوای مسائل و مشکلاتشان باشیم.


فرمانده انتظامی استان کرمان، ادامه داد : در همین راستا آیین تجلیل از خانواده شهدای انتظامی شهرستان سیرجان به مناسبت شهادت امام محمد باقر علیه السلام همراه شد که در این رابطه باید بگوییم این شهدای عزیز رهروان حقیقی ائمه اطهار و همچون ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می دهند.


سردار ناظری با شمردن ویژگی های شهدا بر اساس آیاتی از سوره مائده افزود :اگر بخواهیم ببینیم آیا در مسیر شهدا هستیم یا خیر باید در ابتدا رفتار اعمال و اندیشه خود را ارزیابی کنیم.


وی در ادامه با تجلیل از خانواده شهدا بیان کرد: خانواده شهدا در زمان حیات این عزیزان همراه و پشتیبان آن بودند و هم اکنون نیز در زمان شهادت شان با صبر و متانت خود باعث آرامش و دلگرمی همه افراد جامعه هستند که امیدواریم به برکت وجود این عزیزان است شرایط گذار کنونی با سربلندی عبور کنیم.


فرمانده انتظامی استان در پایان تصریح کرد: فراموش نکنیم بسیاری از همرزمان کنونی ما به سبب گستره و حساسیت خدمت خود در عرصه نظم و امنیت به نوعی شهیدزنده و ایثارگران سر قامت مجموعه انتظامی هستند و آرامش و آسایش خود را فدای امنیت مردم می کنند.

یادمان شهدای انتظامی باعث تسلای دل همرزمان است

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان نیز در آیین گرامیداشت ۳۳ شهید انتظامی این شهرستان، گفت: امروز امنیت ایران اسلامی به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت وجود ولایت و تلاش شبانه روزی نهادهای امنیتی ، زبانزد خاص و عام است.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در ادامه با اشاره به این که ما مدیون شهدا هستیم و راه شهدا باید ادامه داشته باشد، اظهار کرد: برگزاری یادواره ۳۳ شهید انتظامی گرامیداشت شهدایی است که با افتخار به سوی عزت و مردانگی پر کشیدند و  یادمان شهدای انتظامی باعث تسلای دل همرزمان است.

وی تصریح کرد: خدمت به شهدا و خانواده شهدا به کار پلیس در اجرای ماموریت ها و انجام وظیفه برکت می دهد و همه ما مدیون پدر ،مادر، همسر و فرزندان شهدا هستیم که در معامله با خدا عزیزان خود را برای ایجاد امنیت و دفاع از کشور هدیه دادند.

شهدای انتظامی همراه و حامی همیشگی همرزمان خود هستند

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان سیرجان نیز با اشاره به اینکه مقام شهید نزد خداوند بسیار بالاست، گفت: خداوند می فرماید در روز قیامت هنگام ورود به بهشت به شهدا می گوییم که چه جایی از بهشت را دوست دارند، تا وارد شوند،  شهدا در رده انبیا و ائمه هستند و شهید مقام شفاعت دارد و از اقوام و خویشان خود شفاعت می کند تا وارد بهشت شوند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی خاطرنشان کرد: شهید آن قدر مقام دارد که اگر از خانه شما پر کشید خود خداوند جانشین شهید در خانه والدینش خواهد بود.

وی افزود: از خداوند متعال می خواهیم توفیق دهد تا بتوانیم خانواده شهدا را تکریم کنیم.

 رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : به نیابت از تمام مردم ایران از امنیت پایدار ایجاد شده در سایه خون معطر شهدا و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس استان کرمان تحت فرماندهی سردار ناظری و مجموعه تحت تحت الامر تشکر می کنم.

شهباز حسن پور افزود: در سایه امنیت، استان کرمان بهشت کارآفرینان در حوزه صنعت و معدن و تولید شده است، که جا دارد از حمایت های بی دریغ فرمانده فراجا سردار حسین اشتری در راستای حمایت های بی شائبه از برادران خود در فرماندهی انتظامی استان کرمان تقدیر کنم .

وی خطاب به خانواده شهدا خاطرنشان کرد: به فرموده بزرگان بازماندگان شهدای عزیز به ویژه مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا در شان و ارزش بلافاصله پس از شهدا قرار دارند و هیچ فاصله با شهدا ندارند که از همه شما بزرگواران التماس دعا داریم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم توسط فرمانده انتظامی استان و تعدادی از مسئولان شهرستان از خانواده ۳۳ شهید انتظامی و پنج خانواده متوفی شهرستان سیرجان تجلیل شد.

شهدای انتظامی همراه و حامی همیشگی همرزمان خود هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha