دستگیری عاملان قتل و نزاع دسته جمعی در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت : عامل اصلی وقوع قتل و ۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی رخ داده در یک مراسم جشن عروسی کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار داشت : دهم تیرماه در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مراسم جشن عروسی در یکی از تالارهای پذیرایی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، بلافاصله واحد های گشتی به محل وقوع اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد تعدادی از افراد حاضر در یک جشن عروسی با یکدیگر درگیر و یک نزاع دسته جمعی شکل می گیرد و دو جوان از ناحیه گردن و شکم با ضربات چاقو مجروح شده و یکی از مجروحین هنگام انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و ضارب و تعدادی از عاملان این نزاع نیز بلافاصله از محل متواری می‌ شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به آغاز پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم هایی از پلیس های آگاهی، امنیت عمومی و سایر رده ها عامل وقوع قتل و ۷ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در سطح شهر دستگیر شدند.

سرهنگ امیرسبتکی بیان کرد : علت و انگیزه این نزاع دسته جمعی که متاسفانه منجر به قتل شد اختلاف و درگیری قبلی بین چند نفر و وقوع نزاع بین آنها در یک مراسم عروسی عنوان شده است که در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha