فراخوان مسابقه ویدئویی لیگ شهرهای تاریخی منتشر شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری از اعلام فراخوان مسابقه ویدئویی لیگ شهرهای تاریخی خبر داد و گفت: این رویداد بخشی از برنامه های هجدهمین کنفرانس بین المللی اتحادیه شهرهای تاریخی جهان به میزبانی شهر آندونگ کره جنوبی است.

به گزارش گروه  فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی شهرداری کاشان،محمدعلی فرجی، با اشاره به 18 تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، به‌کارگیری ظرفیت این قشر برای توسعه جوامع را یک ضرورت دانست و گفت:  مسابقه ویدئویی لیگ شهرهای تاریخی رویدادی برای معرفی جاذبه‌های شهر و روستا با استفاده از این ظرفیت مهم است.

وی،  موضوع این رویداد بین المللی را  معرفی جاذبه های شهر و روستا دانست و تصریح کرد: دانش آموزان کاشانی مقطع سنی 12 تا 23 سال می توانند با ارسال ویدئوهای حداکثر 3 دقیقه ای از جاذبه های منطقه فرهنگی کاشان بزرگ در این مسابقه شرکت کنند.

وی، مهلت ارسال آثار را  تا 11 شهریورماه سال جاری ذکر و تأکید کرد: این آثار باید با فرمت 1920×1080 پیکسل در قالب  MP4، WMV، AVI، و MPEG تهیه و به ادمین کانال تلگرام شهرداری کاشان به آدرس @kashanadmin96  ارسال شود و یا به صورت حضوری به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، خانه تاریخی آل یاسین، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تحویل گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha