همه ظرفیت‌ها برای خدمت به زائران در ایام اربعین به کار گرفته‌ می‌شود

دکتر یعقوب سلیمانی در جلسه ستاد اربعین با حضور روسای سازمان ها و مسئولان مربوطه بر هم افزایی زیرمجموعه‌ها برای خدمت به زائران تاکید کرد و گفت: همه ظرفیت ها اعم از تجهیزات، لجستیک و نیروهای متخصص باید در ایام اربعین احصا و به کار گرفته شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، دکتر سلیمانی در جلسه ستاد اربعین که امروز ۱۸ تیرماه با حضور روسای سازمان ها و مسئولان مربوطه برگزار شد گفت: باید دستورالعمل امداد در اربعین با همکاری زیرمجموعه ها نوشته و الزامات و میزان اعتبار مورد نیاز هم پیش بینی شود، همچنین برای طرح ها و اقدامات برنامه ریزی شده هم باید نیروهای مورد نیاز از جمله متخصصین آماده اعزام باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه باید نگاه هم افزایی و همدلی برای خدمت به زائران ایجاد شود افزود: به طور کلی برای خدمت به زائران اباعبدالله نیاز است تا از همه ظرفیت های سازمان ها و معاونت های زیرمجموعه همچون همچون خیرین، داوطلبان و جوانان در جمعیت استفاده شود.

همه ظرفیت‌ها برای خدمت به زائران در ایام اربعین به کار گرفته‌ می‌شود

لازم به ذکر است که در این جلسه طرح ها و برنامه های پیش تر اجرا شده نظیر «طرح بازپیوند» به همراه مشکلات موجود در مرزها همچون شیوع بیماری ها و در راستای آنها میزان امکانات مورد نیاز در حوزه بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha