دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر با کاروان حجاج جانباز

رئیس جمعیت هلال‌احمر در مکه و در جریان انجام مناسک حج با کاروان جانبازان، دیدار و خدمتگزاری به این حجاج را ماموریت پرافتخار هلال‌احمر عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ پیرحسین کولیوند روز گذشته و در دیدار با کاروان حاجیان جانباز در منطقه منا، گفت: خداوند را شاکریم که امسال در حج به عنوان خادم و خدمتگزاری کوچک، همراه حجاج بیت‌الله‌الحرام بخصوص کاروان جانبازان هستیم. کسانی که از قبل، بندگی و شایستگی خود را با اهدای بخشی از بدن عزیزشان در دفاع از آب و خاک کشور ثابت کردند و باعث شدند ما امروز بتوانیم در این سرزمین حاضر شویم و با خاطری آسوده، حج به جا بیاوریم.

وی تاکید کرد: همه ما به‌نوعی مدیون رزمندگان کشور هستیم؛ چه رزمندگان عزیزی که با رشادت‌ها، سرافرازی‌ها و جانفشانی‌های خود، به فیض شهادت رسیدند و چه جانبازان و چه رزمندگانی که همچنان در دفاع از اسلام و حرم و حریم و امنیت فعالیت دارند و جان‌نثاری می‌کنند. رزمندگان امتحانات الهی را در صحنه‌های نبرد با موفقیت از سر گذرانده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: یکی از افتخارات بنده، خدمت خالصانه به خانواده شهدا و جانبازان است که همواره از جان و دل بوده است. امیدوارم در این سفر حج، تیم مرکز پزشکی هلال‌احمر که از بهترین‌های کادر سلامت و درمان کشور هستند و عاشقانه کار می‌کنند نیز، خدمت به جانبازان را به عنوان یک مأموریت، به خوبی و با موفقیت به سرانجام برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha