به هیچ وجه محیط زیست را فدای رشد و توسعه نخواهیم کرد

استاندار کرمان با بیان اینکه توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال جزء الویت‌ های استان است تاکید کرد: طبق تاکیدات رئیس جمهور به هیچ وجه محیط زیست را فدای رشد و توسعه نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در دیدار معاون محیط زیست دریایی و تالاب سازمان محیط زیست کشور، منطقه ویژه تالاب جازموریان را یک ظرفیت برای مردم آن منطقه دانست و اظهار داشت: در جهت بهبود شاخص های زیست محیطی استان در حوزه محیط زیست طبیعی و انسانی و تقویت گونه های شاخص؛ در بحث برخورد و مبارزه با آلودگی‌ های آب، خاک و هوا در کنار سازمان محیط زیست هستیم.


وی با بیان اینکه توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال جزء الویت های استان است، تاکید کرد: طبق تاکیدات رئیس جمهور به هیچ وجه محیط زیست را فدای رشد و توسعه نخواهیم کرد.


استاندار کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست از اولویت های اساسی استان است، خاطر نشان کرد: تعامل خوب با سازمان حفاظت محیط زیست و رفع مشکلات زیر ساختی و زیر بنایی اداره کل حفاظت محیط زیست در استان باید پایدار بماند تا این اداره کل با تجهیزات و استفاده از دانش روز، رسالت خود را در حفظ و صیانت از تنوع زیستی استان ایفا نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha